11/2-09

Vi har nu haft två föreställningar för publik. Det har gått ganska bra, förvånansvärt bra, faktiskt. Vår regissörs, Eriks, kompis tyckte att vi var bättre än broadway. Eller hörde jag fel? Nej, tror att jag hörde rätt. I vilket fall äger vi scenen, alla tillsammans och de som inte kommer och kollar missar årets händelse. 

Intensivveckorna gjorde verkligen skäl för sina namn. Det har varit stressigt, tröttsamt fast jävligt roligt ändå. Det kommer bli tomt utan all hysteri runt rent och alla rep, och jag själv vet inte om jag kommer sakna det eller inte.
Bilder kommer längre ner på diverse.

Premiär på lördag, dvs om två dagar. Vi behöver inte era lyckoönskningar, för vi kommer fortfarande lysa som stjärnorna.
Ciao
/ Nadja
Jocke aka. Angel, sminkar sig.
Markus aka. Mark blir sminkad av Pernilla.
Annica aka. Joanne sminkar sig.
Frida aka. Mimi i BRUNT hår. Stört fint, enligt mig.
Trappor aka. Madde (internskämt, haha)
SMINK. Heh.


Kommentarer
Postat av: Markus

Haha, kul att jag ser typ skelögd ut!

2010-02-14 @ 00:29:34
URL: http://macktrulls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0